Reklama jest dzisiaj czymś, na co wielu odbiorców i potencjalnych klientów znacząco się uodporniło. Oczywiście często człowiek nie ma świadomości, że jego konkretne wybory konsumenckie są podyktowane przeświadczeniami i poglądami, które wcześniej kształtowały reklamy i marketing, ale nie brakuje też osób świadomie ignorujących przekaz reklamowy lub stosujących różnego rodzaju filtry programowe i rozwiązania funkcjonalne pozwalające na filtrowanie i blokowanie reklam.
Wybór ciekawych gadżetów
Dlatego decydując się na jakąkolwiek kampanię reklamową warto sięgnąć po takie rozwiązania, które odróżniają się i są dość nietypowe, aby przyciągnąć uwagę potencjalnych odbiorców. Wybierając ciekawe gadżety reklamowe osoba odpowiedzialna za marketing czy przeprowadzenie danej kampanii wizerunkowej w terenie, ma nieograniczone możliwości zaskakiwania czy wręcz imponowania podarunkami dla klientów. W grę wchodzi wiele możliwości, a najbardziej popularne to m.in.:
- kubki z zadrukami firmowymi lub termiczne, gdzie logo firmy pojawia się po zalaniu kubka gorącym płynem;
- kalendarze i organizery firmowe;
- torby na zakupy, torebki, worki;
- parasole i pelerynki przeciwdeszczowe z logo firmy (szczególnie dobrze sprawdzają się w trudnych warunkach zewnętrznych i pogodowych);
- materiały piśmiennicze (długopisy, pióra, ołówki, zakreślacze itp.).
Polecamy www.dobredrukowanie.pl.
Gadżety na każdą kieszeń
O ile gadżety reklamowe w postaci kubków czy parasoli firmowych mogą być nieco kosztowne, o tyle już gadżety reklamowe jak długopisy firmowe są zdecydowanie tańsze. Warto jednak pamiętać, że drogi gadżet wcale nie musi mijać się z celem – czasem lepiej, aby gadżet był funkcjonalny i był wykorzystywany przez długie miesiące, a może nawet lata przez klienta.